Tuesday 22 May 2012

korang da ready,,,aku????



cer baca tajuk entry kat atas tu,,,huwaaaa,,, KORANG DAH READY,,,AKU????
apa yang dah ready nie cik syakirah oiiii,,,,
:face62: cettt,,jap,,nak citer la nie,,,

actually I'M NOT READY TO REGISTER TO UNIVERSITY!!!!!
huaaaaa
:face60:,,,apasal tak ready lagi nie???
hmmm,,entahlah kenapa tak ready lagi...preparation banyak tak siap lagi,,,tapi borang,,medical check up,, ngan yuran suma dah settle cuma tak prepare lagi barang2 cam baju ngan keperluan2 yang lain,,,and paling penting sekali,,aku tak beberapa nak ready dari segi mental,,,ni boleh sakit mental nie!!! HAHAHAHA
:131:,,,

tengok kawan2 yang nak masuk u,,sumenye dah terlebih excited kemas2 barang dorang,,,ada yang theme lagi barang2 dorang ,,fuyyyoooo,,,ada theme pink sampai baldi2 ngan cadar2 pun pink,,,ada yang theme purple,,,huyyyoooo,,,memang champion la korang,,,

aku???
wahahaha,,,baju2 ngan barang2 yang lain sume tak masuk dalam bagasi lagi,,,sebab banyak barang kat rumah baru,,bersepah pulak tu,,,dah la lagi 12 hari jer lagi nak pegi register nie,,,sume baju2 dalam kotak!! dah la sume kotak sepesen jer rupanya,,,nasib ada label,,tak de la susah sangat nak cari nanti,,,
maybe lagi 2 hari mood nak berkemas datang kotttt,,
nasib gak dapat gi shopping kat midvalley ngan klcc hari sabtu lepas ngan Dyla
:1:,,,fuhhh,,punya la penat dari pukul 12tengahari sampai la pukul 10 malam baru sampai rumah,,,kaki nie punyalah rasa cam nak tercabut,,,sabtu minggu lepas lah lepaks day ktorang kat KL,,lepas nie,,,suma dah wat hal memasing ,,sibuk studyyy,,,yuyuyuy,,,
dapat gak la beli t-shirt ,,cadar ngan kasut,,okey la gak tu kan? ada jugak preparation dari tak de,,sampai hari2 mak nie asyik membebel jer sebab tak reti2 nak kemas barang!!
heeeeee
surprised

TAPI!!!
DENGAN SEGALA HORMATNYA SAYA CIK SITI SYAKIRAH BINTI MOHD SIDIN TIDAK LAGI BEBERAPA NAK SEDIA DARI SEGI MENTAL NAK MASUK KE UTeM!!!! (wahaha cik siti tuh)
dah la 5 bulan tak pegang apa2 buku pun,,,tapi ada la ajar budak2 kat umah nie add maths ngan sc,,kira okey la kot otak aku nie,,
sebabnya,,risau gak nak belaja electrical engineering nie,,,

tu satu sebab risau pasal nak belajar,,pastu risau nak make new friends kat sana nanti,,,i really2 hope can get a good friends there as good as apa yang dah aku dapat sekarang nie,,to all my friends,,i really thanks to u all cause can be my great friends,,wehuuuu
lagi satu masalah terbesar yang paling aku risau ialah DAPAT KE AKU BERJAUHAN DENGAN FAMILY AKU NIE? ESPECIALLY MY MUM!!! huwaaaa,,,,dah la tak pernah berjauhan,,,macamana la nie ek?hmmmmm,,,

aku rasa kawan2 aku yang dah nak masuk u tu mesti dah 100% ready dari segi mentalkan? betul tak korang?? aku jer yang tak ready lagi,,huhuhu
:face28:

aku takut aku akan dapat kejutan budaya! weheheh
takpun mesti HOMESICK!!! huhuhu
harap2 lah aku nie cepat adapt ngan suasana baru,,
YA ALLAH ,,tolonglah hambamu ini yang bernama SITI SYAKIRAH BT MOHD SIDIN~ amin~

banyak betul perkara yang ligat berputar dalam kepala otak nie!!!
ishh,,serabut betul rasanya,,,

dah la,,nanti2 la share lagi citer,,
daa~

No comments: