Friday 2 November 2012

kerna hati bicara


Assalamualaikum semua,,,
malam2 yang penuh kesedihan disulami pula dengan kehadiran hujan serta ditemani rasa yang penuh kesejukan ,, kemarahan serta kesyukuran aku tetibe pulak rasa berjiwang habis,,
*geli lak bila baca ayat aku ni balik,,wehehe*

*ops,,sorry dgn muka yg tak seberapa tuh,,huhuhu*




Mengharungi samudera mahligai nan suci
Penuh gelombang silih berganti
Semua adalah ujian penguat cinta
Bila hati bicara

Kekadang tak perlu terucap kata kata
Untuk selami dalamnya hatimu
Susah senangmu jadi bahgian hidupku
Karena hati bicara

Kata menjelmakanmu kisah berjutakan cerita
Hadirmu dihidupku memberikan berjuta makna
Karunia Illahi mempersatukan dua hati
Kurasa yang kau rasa karena hati bicara

Kekadang tak perlu terucap kata kata
Untuk selami dalamnya hatimu
Susah senangmu jadi bahgian hidupku
Karena hati bicara

Kata menjelmakanmu kisah berjutakan cerita
Hadirmu di hidupku memberikan berjuta makna
Karunia Illahi mempersatukan dua hati
Kurasa yang kau rasa karena hati bicara

-mihrab cinta-

terima kasih ya Allah kerana kau telah tunjukkan kebenarannya pada hari nie,,,  
alhamdulillah...
aku akan cuba untuk sentiasa berwaspada pada setiap masa..
hanya Engkau yang dapat megerti perasaan aku saat ini,,
:'(
Kurniakanlah aku sifat sabar dalam diri aku ni,,,

p/s: kpd yang dah ada teman istimewa tu,,hati2 dan hargailah teman korang tuh ea,, :')

:')


No comments: