Saturday 14 July 2012

apa citer??




ehem,,ehem,,ehemm,,
bismillahirrahmanirrahim,,,
it's time to update a new entry for this week,,
i guess lama gak tak update entry baru nie,,,
sorry la guys,,bukannya apa,,cuma biasa la busy sangat ngan kuliah (bajet budak u la katakan,,hehehe),, hari2 je ada kuliah sampai tak sempat nak bermanja2 dgn si sayangku ni,,
( ha,,jangan fikir lain lak,,i mean bermanja2 dgn blog kesayangan ni ea) huhuhu

ermm,,hari nie nak citer pasal apa ea??
ha,,pasal hari nie la,,kuikuikuikui,,

apa ada pada hari nie??

hari nie aku sorang je kat kolej kediaman nie,,sume housemate aku tak ada kat rumah nie,,huhuhu,,sensorang jer la aku seharian,,aduhh,,,
chew ngan syi lin balik hometown dorg,,iera lak ada perlawanan hoki kat UTHM nun jadi wakil UTeM (semoga kau berjaya wahai sahabatku!) ,,yang syatun ngan odah lak dorang ikut program PEMADAM kat pantai,,pantai,,pantai apa nth namanyer,,lupa lak,,hehehe,,

so,,i'm alone here!!!
x best taw sebenarnya duduk sensorang kat rumah,,ish,, mati kutu rasanya!!
so,,disebabkan itu,,hari nie aku telah menyental lantai tandas dengan sekuat hati dan perasaan,,kipas kat dalam bilik pun aku basuh,,ruang tamu ngan bilik pun aku sapu dengan sebersih bersihnye! haa,,rajin tak aku?? sambil kemas mengemas tu,,merepek2 seketika di facebook kat group FKE 2012/2013...memang merepek merapu meraban la sumenye kat situ,,lain yang di post,,lain lak yang di comment,,aduyy,,kadang2 bila baca balik,,nak tergelak tergolek2 terguling2 pun ada gak,,lawak habis lah dorang nie,,korang memang awesome la!

lagi pun pagi tadi,,hujan,,so,,baju2 yang basuh petang semalam habis basah balik,,ermm,,tak pe la,,,nanti kering la tue,,
lepas tu aku memulakan misi memasak,,hari tu masak nasi ,,nasi nya jadi bubur!! ish,malu giler,,kesian odah,,dia beria2 sangat nak makan nasi dengan lauk tempe masak lemak,, akhirnya kitorang makan bubur bersama lauk yang odah masak tu,,huhuhhu,,apa la aku nie,, (nie kalau bakal mak mertua tengok nie,,mesti kena reject awal2 da!!) habis la aku camnie,,yang peliknya,kalau kat rumah tu tak pernah pun masak nasi jadi bubur,,elok jer jadi nasi,,ish,,,nie yang nak marah nie,,huhuhu,,sabar ea yah,,assaboruminalimann~

hmm,,baikkk,plan makan tengahari aku adalah nasi goreng jer bersama sekotak air soya,,jadi lah kan,,alhamdulillah,,kenyang,,,cmana rasanya??ermm,,boleh la tahan sedap,,kornag nak jugak ke??err,,x pe la,,heheehe,,

rasanya setakat ni la kot,,
malam ni nak study balik,,siang nie,,sehelai mukasurat buku pun tak sentuh lagi,,ish,,apa nak jadi la ,,ish3,,

okey la,,
daa~

maassalamah :D

No comments: