Monday 13 February 2012

LAGU ROMAN (OST TIHANY)




sorii,,, mls nk letak mv lagu ni,,korg tgk la sendiri,,search jer kat youtube kilafairy feat roman....

first time dgr lagu ni terus jer jatuh cinta....best sesangat lagu ni,,,:face75:
kalau org yg tgh dilamun cinta mesti layan sampai karat la lagu ni (iye ker?haha)
yg penting aku bukan dlm mood nk bercinta2 berjiwang2 karat ni,,,x de masa la wei nk jaga hati n perasaan org ni....hehehe,,,lagipun aku x desperate la nk cari boyfriend...kalau boy friendsssss tu ramai lar,,,:face55:
lagipun aku ni jenis susah nk memahami org laa,,kalau boleh aku nk org yg memahami aku tp aku x yah nk memahami dia,,hahahaa,,ade ker org nk mcmni,,ish,ish,ish,,,x patut la kau ni yaya!
one more thing,,,
pengalaman banyak mematangkan aku laa,,,hahaha:face69:

hari ni jer nth bpe byk kali aku dgr lagu ni,,,
memang best sangat nyanyian kumpulan ROMAN ft KILAFAIRY ni,,,
lagi satu kan,,video clip ni ade org hensem lahh,,,sempat gak cuci2 mata,,
ops,,sorry amylea,,saye x de niat nk ngn bf awk,,,hehehe,,saye cuma suka style dy jer,,,i like the man who in that style! awwww!!!:face66:
(harap2 lah dpt bf cmtu) huhuhu,,,
(cettt,,jgn perasan lah yaya oiii:face65:)
hehehehee~

nah,,nk bg lirik dia,,
cuba korang hayati lirik dia...
mantap habisss...hahaha


[Kilafairy]
Bila terasa deras jantungku
Terisi dengan nada-nada yang resah
Menyakinkanku adanya cinta
Tapi tak pernah terang

Sedangkan diriku semakin menjauh
Dan mula melupakanmu

[Roman]
Tersedar aku dalam pelukan
Kekasih tak pernah ku impikan
Cerita kita menghilang jauh
Hanya menjadi sirnaku

Masihkah dirimu mendiamkan cinta
Percaya kepadaku

Cinta
Usah kau ragu
Ia kan selalu menemanimu
Biar kan ia bertamu

Cinta..
Ku tiada ganti hilang
Tanpa kau sedari
Cinta..
Ku hanya untuk kamu

[Roman]
Maafkan aku tak seperti yang kamu inginkan
Melepaskan mu saat kau memerlukan
Hapuskan hiba dihadapanku
Ku masih menanti kehadiranmu

[Kilafairy]
Dapatkah melawan getarannya
Cinta..

[Kilafairy & Roman]
Cinta
Usah kau ragu
Ia kan selalu menemanimu
Biar kan ia bertamu

Cinta..
Ku tiada ganti hilang
Tanpa kau sedari
Cinta..
Ku hanya untuk kamu


haaa,,,best kan lirik dia,,,
anyway,,hope you guys will loike it!


last but not least,,,cehhh,,,apa2 pun ni blog aku untuk aku meluahkan ape saje yg ade didlm hati aku ni,,,so,,jgn la nk kutuk2 ker or marah ea,,,suka hati i larr,,

ok2,,,daaa,,hepi reading..

p/s:kpd yg beragama islam tu,,jgn la korang gatal2 nk sambut valentine esk!!!HARAM TAU!!!

No comments: