Thursday 31 May 2012

HangOutTime!!!




sempena keberangkatan kitorang untuk ke universiti,,,kitorang telah merancang untuk hang out together hari nie,,actually semalam kitorang dah pun hang kat rumah Dyla,,,yang datang, Durai,,Subra,,Adli,,Rahimi,,Fitryie termasuklah diri aku nie,,hahaha

blurp,,blurpp,,blurp,,
*kekenyangan sebab Dyla masak spaghetti ngan nuget bersama air orange*
ALHAMDULILLAH~~

banyak yang kitorang sembangkan,,nie bukan sembang kosong ea,,tapi sembang yang penuh bermanfaat taw,,wah~ ayat aku memang tak boleh blah!!!

lagi2 ada si Fitryie tuh,,,memang jadi bengong la kalau gi lepak ngan dia,,asyik gelak jer keje kitorang,,mentang2lah baru sebulan ada kat PLKN,,macam2 perangai dia bawak dari kem dia,,,
wah3!! kelasss kau fitttt,,,

ni sume citer semalam,,
hari nie citer hari nie pulak!

jap2,,
sakit lak perut aku bila ingat balik segala peristiwa yang berlaku hari nie,,sampai ayat pun jadi skema semacam jerr,,ahahaha

okey,,back to my story~~~~~

semalam lepas berjam2 lamanya decide nak gi mana kat depan rumah tue akhirnya keluar gi Tg.Malim jer pun,,wehehe,,okey la tu kan,,,nanti lepas nie susah nak tgk Tg.Malim yang cantik menarik tertarik kau memang da BOMB!!!wahahaha..

tapi kali nie kitorang kuar berempat jer okey (Aku,Dyla,Fitryie,Rahimi)
tepat pukul 3:01 ptg,,(perghh mcm punch card jerr) dorang dah terpacak kat rumah nak amik aku,,then amik Dyla pulak,,
THANKS A LOT TO OUR DRIVER: MR RAHIMI,,,hehehehe,,

snap picture dulu kat depan traffic light!!
sempat betul,,huhaheheu..
eee,,overnye baju purple yg botak tue,,
happening jer muka nak keluar

destinasi pertama yang di tuju ialah ke MAXIS CENTRE,,wat rombongan jap kat situ,,lawat pekerja kitorang kat situ,,,wahaha,,nampaknya sume pekerja buat kerja dgn baik,,,bagus!!!

destinasi seterusnya ialah ke KFC kat BHP tu,,lapar doe,,,so,,apalagi gi la makan isi perut yang dah main lagu dangdut mak yeh tahap gaban!!


lihat,,lihat,,muka aku yang heppy giler tue,,kenyang melantak ayam kot,,

kalau dah duduk sembang2 tak sah kalau tak gelak cam org giler je aku rasa,,,sampaikan gas air pepsi tu dah naik kat hidung!! ngeks betul!!
ni sume Fitryie punya pasal,,gelak smpai nak meletup perut aku!!
kesengalan aku terselah disitu!!!
oh~ malunya!!!
pece yaw (=^^=)
thanks Dyla amik gambar nie :)
lepas tu destinasi kitorang berjumpa si Danny kat medan selera,,nasib dia x balik keje lagi,,,nak gi Proton hujan that's why la merayap sampai ke medan selera tue,,alang2 da lalu,,baik ziarah si Danny kan,,dpt merapatkan silaturrahim,,wehhehe

apasal muka aku nampak suku jer,,ish3,,x patut3,,,hahaha,,

ni lah yang dinamakan persahabatan yang tidak mengira darjat!
DARJAT??
ahaha maksudnya walaupun kitorang dari kelas yg berbeza tapi kitorang still dpt merasai persahabatan,,
FRIENDS FOREVER la,,
sepanjang aku kawa ngn dorang rasanya x pernah ada gaduh2 cam tsunami,,,
yela wat pe nak gaduh2,,x de gunanyaa,,,
baik kita baik2 jer,,
huhuhu

aku sayang korang sumeee~~~

best hang out sebelum aku masuk u,,
lepas nie harap2 dpt la hang cmnie lagi,,

aku pasti akan merindui korang sume,,

okey la ,,hari nie mmg penat jadi wakil rakyat melawat 1 TG MALIM!!
penat tapi best,,

credit to: Rahimi (driver berhemah n support segala benda),,Dyla(photographer) Fitryie(tukang karut mengarut je la keje)
hikhokkk!!

daaaaaaaa~~~~~~

will be update next time,,hahahah

THE END


No comments: