Sunday 28 October 2012

kasut oh kasut

First of all,,i want to wish you all Happy  Eid Qurban!! *Hewhewhew*
mesti banyak korang makan daging yang telah di korbankan kan???? tapi tak elok sangat taw makan banyak2 daging nih,,kolesterolll!!! nanti kalau sakit sapa yang susah??? haa..

okey berbalik dengan cerita yang aku nak ceritakan nie,,kenapa kasut?? ahaa,,nak taw kenapa? sebabnya aku daah kena sound ngan mak aku petang tadi,,padan muka kau!!! haahaha,, hurmm :'(
nie pun disebabkan pakcik aku suruh mak aku nasihatkan aku supaya tak beli kasut banyak2,, maybe pakcik aku perasan kasut aku banyak sangat masa ambik aku nak cuti sem aritu kot,,ish,,,

aku memang suka kasut!!!!suka tengok kasut!!!kalau jalan kat mall ke ,kat mana2 ke memang suka tengok kasut orang nie,,kekadang tu klu time lecture ke nak gi kelas ke nak tunggu bas ke memang aku suka usha kasut2 orang nie,,cantik2 belaka,,,nice shoes guys,,tak kira la kasut laki ke perempuan,,memang aku suka tengok,,perkara pertama aku akan pandang pada seseorang tu mesti kasut,,mesti panahan mata aku ke arah kasut!!aku memang suka kasut,,tak kira la jenis apa kasut tu,,wedges ke,,flat ke,,sports shoes ke,,  memang aku suka giler!!!

satu tabiat buruk aku ialah suka beli kasut banyak2 ,pastu tak nak pakai,,membazirkan?? lagi2 kalau kasut yang mahal2 tu,,membazir betul aku nie,,ish ish ish,,, and apabila aku beli kasut tuh,,kebanyakan kasut2 aku akan aku simpan bawah katil dgn harapan mak aku tak kan dapat tahu,,,  hahaha,,yela,kalau simpan kat tempat kasut mesti aku kena marah,,

hewhewhew,,walaupun asyik selalu kena marah disebabkan kasut,, bukak sem baru nie,, aku dah cadang nak beli 2 pasang kasut,,, kasut2 yang sebelum nie dah koyak,, tapi kalau nak beli,mesti senyap2,,kalau tak kena bebel la lagi jawabnyerrr,,


KASUT OH KASUTTTTT!!!!!




*sume gambar bersumberkan pakcik google je ,,hehehe*

sampai bila la aku nak buang tabiat buruk aku ni yang suka membazir duit dgn membeli kasut lepastu taknak pakai,,kalau keluar pun asyik pakai kasut yang sama jerr even banyak kasut,,hmm,,entahlah kenapa..tapi aku rasa nie sume disebakan oleh NAFSU!!! ASTAGHFIRULLAHALAZIMMMM... ish ish ish,, bila la nak berubah nie,,,

perempuan dan kasut memang tak boleh dipisahkan ,,, betul tak??

ohohoho,,
alahai kasutttt!!!

okay,,
daaa~ (>^_^<)

No comments: