Monday 22 October 2012

layan habisss!!!

lalalalalala,,,,

ishh,,boring giler cuti sem yang dah hampir 2 minggu ni aku asyik duk terperap kat rumah jer =.="
sume kawan2 aku yang lain sibuk kot  wat hal memasing,,(hehehe) ,,maybe dorang dok sibuk struggle nak stpm da kot,,struggle la korang dulu yer,,aku dah final da,,hihihi,,x kan aku nak ajak dorang keluar kot,tp kalau aku ajak dorang keluar,aku nak naik apa?? naik flight? x pun tunggu sang jejaka idaman jemput aku naik ferrari?? *dalam mimpi jela kot* huhuhu :'(
nama jer aku ni ada lesen,jangan katakan kereta,stereng kereta pun x nampak! *bajet tgh simpan duit nak beli kereta la ni,doakan aku yer kwn2 supaya dpt beli kete nnt*

disebabkan kebosanan yang terlampau giler!!! aku pun memulakan aktiviti tersihat aku iaitu MEMBACA BLOG ORANG LAIN!!! aktiviti ni jela yang mampu mengubati kebosanan aku dirumah nie,,huhhh~
dgn membaca hasil cerita yang ditulis oleh blogger2 yang sumenye awesome giler ni,memang membuatkan hidup aku ceria la sikit,,mcm2 cerita yang dorg tulis,,memang best!! sebab tu la aku suka baca blog and that's why I LOVE BLOGGING!! muachhh~

ok peeps,,kat sini aku nak senaraikan top 3 blog yang aku suka baca,,

                                                           
                                                       


                                                   


-hanis zalikha-






-maria elena-



                                                          /


-irine nadia-

blog2 dorang nie memang syok lah layan,,,kalau korang teringin nak baca,,tekan jer lah link tu okey,,
kalau tak teringin takyah la gatal2 tangan nak tekan pulak,,
and i hope one day,, i can be like them! really awesome kebaboom!!!

ok,, daaaa (>^^<)

No comments: