Tuesday 23 October 2012

Maaf Dari Hati

Hari ni tetibe jer terdengar lagu jiwang,,,huhuhu
hakikatnya,,aku bukanlah peminat setia lagu jiwang cintan cintun nie,,
*padahal dlm mp3 byk je lagu jiwang*
hahahah
tapi aku ade la jugak minat beberapa group yang nyanyi lagu2 yang agak jiwang nie macam 6ixth sense,,SLAM,,ngn SOFAZR,,lagu dorang okey la,,
hehehehe

Time tengah syok2 dengar lagu tu,,tetibe je terkeluar lagu maaf dari hati ,,alaa
lagu kumpulan SOFAZR tu,,
layan habislah aku ngan lagu tu,,
tetibe pulak ,errmmmm,, *biar je la aku sorang je yang taw*
hikhikhik :D


cer hayati lirik dia,,
cewahhh,,
cuba pahamkan ea,,
hehehe

Puisi kasih yang kita ukir
Untukmu dan juga untukku
Masih tertulis tetap di hatiku
Walaupun sudah lama berlalu

Cinta kita masih segar dalam ingatan
Aku terlena dikala aku merinduimu
Memori cinta kita tak akan ku lupakan
Terasa sentiasa bersama

Maafkan aku kerna tak telus
Menduakan cinta hati sucimu
Andainya aku bisa kembali
Akan ku setia untuk selamanya

Usah kau risau setia cintaku
Kerna ku tahu kamu yang terbaik
Takkan bisa ku bezakan dirimu
Kerna dirimu hanya untukku



mood jiwang plak hari nie :3
hewhewhew

ok,,,
daaa (>^^<)

No comments: