Monday 16 January 2012

apa aku suka?

AKU SUKA APE???

hehehe...kenapa je tetiba aku nak tulis ni? ape ke bendenye AKU SUKA APE???
ahha,,,aku suka kau la...hihihi
:face75:
aku suka ape yang aku suka laa...macam korang la, suka itu,suka ini, suka hati, suka suku
...hahaha...

alaaa,,semua org ada benda yg disukai macam suka makan ape, minum ape, buat ape (buat bodo) , macam2 la lagi kan?

okeyh,,malas nak merepek2..jom bace apa aku suka apa....hahaha..
(wajib baca bila korang da sampai kat blog nih taw...ade paham?!)


okeyh,,first sekali aku suka sangat-sangat baca novel...sebab baca novel tersangat2 ka besttt...masa baca novel ni la kita boleh menghayati setiap jalan cerita yg digarap dan ditulis oleh seseorang penulis...memang syokk gler la layan novel ni..boleh berangan2 gituuu,,,hehehe...apa salahnye berangan...
kalau nak taw ,, aku ni kalau baca novel mesti baca beberapa muka surat dulu pastu baru baca last page...hahaha..mesti ada yg cakap mana best da kalau da baca last page...peduli apa...ahahah...walaupun aku da baca last page tapi mood aku still ade nk baca da whole cter tu...best je aku rasa...hmmmm,,,pelik2..






ni adalah antara koleksi2 novel yg aku ada...
byk lagi sebenarnya..
tp yg paling banyak teen novel la keluaran pts punya..
mmg syokk habis...



:face50:

pastu majalah yg aku slalu baca pulak..
aku slalu baca majalah dara.com ngn yezz!
(eh, suka hati aku la suka baca majalah ape,,,jgn sibuk2 nk kutuk dalam hati)



ekelee,,,bukan ni je la majalah yg aku baca...mcm2 majalah aku baca la..macam remaja, seventeen,lisa and macam2 la...


haa,,,
korang minat kpop x?
mstila minat gler
ni yg paling aku minat

beast ngn f.t island

dlm beast aku minat yo seob,,
klu f.t island aku minat lee hongki..
deorg cuteee sgt...

buat mase skrg aku suka menonton cter vanilla dan coklat...
huyyooo,,best siott,,ni la cter yg dpt memenuhi kriteria2 drama yg aku impi2kan..


:face51:

pastu aku suka tgk beg nih






bila la aku dpt nk beli beg DIESEL ni?
harap2 ade la org yg sudi belikan beg ni ...
hehehe...berangan je lebey...
:face30:

ha,,
ni lagi benda best yg pasti akan membuatkan korang tertanya2...
ape mendenye?

hihihi...
mase kat skola dulu ak ada la suka tgk muka sorang makhluk Allah ni...
subhanallah,,,memang indah sungguh ciptaan Allah ni..
kalau tgk muka dia ,,perghh boleh tahan
tp bila tgk dia senyum,,,
huuhhhheeehiii
boleh cair gitu...
hehehe...
aku bukannye ape,,saje je ckp pasal ni..





korang rasa ni spe?
mana boleh gtau...
biarlah rahsia...
hehehe
tapi aku x berani nk approach dia...sbb dia tu..
ah,,x nak la cter...hehehe


ok2..dah,,tutup cter pasal tu..
aku suka gak makan donut
lebih2 lagi donut kat big apple tu..





ni antara donashi yg aku makan tahun lepas..
tahun lepas la..
tahun ni belum lagi..
yummy,yummy,yummy

sebenarnye banyak lagi benda yg aku suka ,,,tapi....
nanti2 la aku sambung kalau aku ada masa nanti..

okey2...harap2 korang jgk boleh share ngn aku ape yg korang suka ok?


jgn lupa taw share...
hehehe..
:face75::w::w:

2 comments:

Oppa Kudin Nz said...

Amboi,banyaknya kesukaan die. Betol2,bnyk mende kita minat kn. =)

blossom awesome said...

btl2