Monday 23 January 2012

i'm fell in love with him...



aku telah jatuh cinta dgn tuttt tuttt


ehem,,ehem,,,
:face8:....ish,,malu sih nak tulis entry ni...but, i don't care what people want to say about this entry..."are u really fell in love with someone , yaya?"..."yupp, i am"..okey2,,,selagi aku tak post entry ni selagi tu la hati aku ni membuak-buak macam tak keruan dah...nak taip entry ni pun tgn sejuk semacam....segan sesangat...sape la aku ni jika nak di bandingkan dgn diri si dia tu...
:face71:( segan sesgt ni)...weeee~

baca elok-elok taw...bukan senang aku nak senag-senang bagitaw pasal perasaan aku ni taw...and bila dah habis baca ni, jgn la frust or marah pulak ea?janji jgn marah taw?


okey,,
ceritanya mulalah dimulakan....
bila first time tgk muka si dia tu,,hati aku terus terpana dgn si dia...nak taw sebab knp? sebab muka dia comeyy sgt...bentuk muka dia la kot yg membuatkan dia comeyy sgt...jarang aku tgk bentuk muka cam dia (ye ker??heeheehe):face64:....

okey2,,,sebelum aku citer terlebih terlanjut baik korang tgk muka si dia ni...




haa,,amacam,,comey + hensem tak dia ni? hehehe:face12:...sumpah,,mmg suka sgt2...
nama dia Muniff Isa...aku mmg suka tgk dia kat Sari Maya ngn Dilarang Masuk dulu,,skrg kat Ejen Halal ngn BFF...hehehe...
for me dia memang cool sesgt! i Love cool man!superb beb!hihihi:131:...gatainyer aku nih...

tapi memang dia tersangat2lah cool...korang tak caya?tak caya sudah la...mmmm....
tgk gambar dia pun boleh terus jatuh..hahaha...

i really2 fell in love with his acting especially in BFF Teman Tapi Mesra...
comeyy sesangat...

bila la aku dapat date ngn Muniff ni...
someone,,,pleaseeee help me,,,
please arrange my dating with him...
hihihi...

to MUNIFF ISA,,
i wish u will success in ur acting
and hope that all your dramas will boom kebaboommm!!:face50:
i'll be ur awesome supporters!
(mcm la Muniff Isa nak baca blog aku ni...hmmm)

tak pe2,,asalkan aku dah luahkan segala isi hati aku yg dah lama terpendam ni...
oraitt
sayonara...

p/s: MUNIFF ISA ,,can u accept my friend request in ur fb?pleaseeeee....

sori kpd para pembaca sume sbb aku punya entry ni agak annoying skit...sorry again..
:face17:...hihihihi...

No comments: