Tuesday 24 January 2012

SEGMEN: SAYA BLOGGER BAHARU!












weehaaa,,,ada lagi blogger yg baik hati buat segmen mcm ni...mmg sgt2 ditunggukan..
kalau nak tahu sape yg create segmen ni klik sini..

thanks a lot cik lyeen...

actually,,aku ni baru dlm 2 mggu lebih je join blogger dgn seactive2nye...dulu x leh sbb tgh study..so, lps habis spm ni,,mmg pulun habis la blogging2 ni..
hehehe..
hope,,dapat ramai follower lg....boleh share2 ilmu bloging ni...
ok....
sayonara~

nak ditagkan kpd
dyla
izzaty
BS

6 comments:

Unknown said...

tq dear...hehe..happy blogging ok...:) selamat berkenalan...btw..done follow u ok..:) keep in touch..

Nabella情™ said...

kite join segmen yg same lah.! =)
follow kalau sudi~

http://natasya-pink.blogspot.com/2012/01/segmen-saya-blogger-baharu.html

Wan Diyana said...

dari segmen sama :)
done follow awk, slmt b'knlan yer :D

MyCherita said...

done follow blog you.. salam perkenalan..

nedy said...

jalan2 cni..
~dari sehmen yg sama..

~follow blog kamu..

AYUH, ke belog nedy pua.=)

Unknown said...

PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI SAMA SAYA.
Terima kasih sebesar-besarnya yang kami ucapkan kepada aki darmo yang telah memberikan keberhasilan dan keberuntungan bagi keluarga saya.berkat bantuan beliau saya sekarang sudah hidup tenang karena suamiku sudah punya usaha tambak yang luasnya sekitar 5 hektar kurang lebih. begitupun juga saya dirumah buka warung sembakau dan sekarang pun saya sekeluarga tidak di kejar-kejar hutang lagi. mulanya keluarga Kami di berikan angka gaib hasil ritual dari aki darmo yang sangat Jitu 100% dijamin tembus.sehingga keluarga saya sekarang merasa tenang lagi.sekali lagi terima kasih aki jasamu dikeluarga saya tidak akan terlupakan.Jika anda butuh angka gaib hasil ritual aki darmo silahkan Tanyakan aja Pada dinomer hp beliau di: 082-310-142-255